donderdag 26 november 2015

Mooie kerstdagen!

Hallo,
 
Nog een week of twee en dan moeten de kerstkaarten toch echt de deur uit.
Deze keer is er weer een leuke liftkaart bij de lift challenge en aangezien ik nog niet genoeg kaartjes heb,  heb ik er gelijk maar  twee gemaakt .
Dit is de kaart die gelift moet worden:
 

Ik ben in mijn voorraadje stempels gedoken en kwam deze stempel tegen van Viva Decor.
 
 
De tekststempel komt van Eline's Xmas (EC0151), eigenlijk staat er op de stempel "hele mooie kerstdagen" maar dat ging op mijn kaartje niet passen dus heb ik het woordje "hele" laten vervallen.
 
Groetjes,
 
Colinda
 
 
 
 
 
 

 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een mooi gelifte kaart geworden. Chique stempel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Sjiek-de-Friemel!!!
    Je hebt dit kaartje echt prachtig gelift.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige gestempelde CAS kaart Colinda, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gelift Colinda! Mooie kleuren ook :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi met die grote stempel als blikvanger, dat kan ook natuurlijk. Dank je wel voor het meeliften.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave stempel, netjes knipwerk en een mooie lift. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten Colinda. Prachtig gelift en leuk dat je ook de onderste kaart op dezelfde manier hebt gemaakt...met één grote stempel in plaats van meerdere kleintjes. Gaaf...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt! Leuk gelift! En op die manier vul je je voorraad kerstkaarten mooi aan. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Colinda, liften is goed gelukt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!