zaterdag 10 oktober 2015

KLeuren met Potloden challenge Oktober

Dit is mijn tweede post voor vandaag en ben je op zoek naar de post over de nieuwe Don en Daisy challenge kijk dan even naar het bericht hieronder.
 
 
Vandaag gaat ook de Oktober challenge  bij Kleuren met Potloden van start.
Het thema voor deze maand is:
 
Kerst/ Christmas
 
De challenge wordt deze maand gesponsord door HobbyPost en  zij stellen een Morehead stempel ter beschikking.
 Ook het DT heeft met deze leuke stempels een kaart gemaakt en dit is de mijne:
 
 
Ja, niet schrikken hoor :) twee keer op een dag op wit papier gekleurd, dacht doe eens een keer wat anders.
 
Doen jullie gezellig mee?
 
Ik ga lekker onder de warme douche, wie weet helpt het en kan ik morgen misschien wel even een bezoekje bij jullie brengen.
 
Een fijne avond,
 
Colinda


10 opmerkingen:

  1. Hoi Colinda
    Inderdaad niet gewend van jou op wit inkleuren maar wel heel erg mooi. Je vorige kaartjes is ook schitterend.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat behoorlijjk buiten je comfort zone Colinda, maar het gaat je goed af, mooie kaart hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Colinda. Helaas meekleuren doe ik niet meer. Gaat helaas niet. Kon vroeger goed schilderen, maar ....... Niet klagen zegt mijn vriendin, maar dragen. Je kan nog genoeg. En zo is het toch? groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colinda ik moest even twee keer kijken naar de witte ondergrond ;) Leuke voorbeeldkaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Colinda, ik vind het leuk dat je het stempeltje niet in het midden hebt gezet maar meer aan de zijkant, geeft een leuk effect. Ik heb een beetje rondgeneusd op je blog en ben meteen volger geworden ;p
    Wat een mooie trotse hond heb je...wauw een beauty.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Colinda, ik vind het leuk dat je het stempeltje niet in het midden hebt gezet maar meer aan de zijkant, geeft een leuk effect. Ik heb een beetje rondgeneusd op je blog en ben meteen volger geworden ;p
    Wat een mooie trotse hond heb je...wauw een beauty.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt van deze schattige stempel.
    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart weer Colinda!!
    Fantastisch mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is iets anders dan anders zijn we niet van je gewend op wit papier.
    Maar heel mooi en stijlvol!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige CAS kaart Colinda, prachtig ingekleurd en deze keer eens op wit papier. Supermooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!