vrijdag 5 juli 2013

Mojo Monday 300

Goedemiddag,
 
Good afternoon,
 
bij Mojo Monday is het feest! Deze week is de 300 st challenge en wat een leuke schets hebben ze hiervoor bedacht!
 
At Mojo Monday they are having a celebration! This week it's challenge 300 and they came up with a beautiful sketch!
 
 
Ik heb een A5 kaart gemaakt, betrap mezelf erop dat ik steeds vaker grote kaarten maak zodat alles beter past.
Het DP wat ik heb gebruikt is van Eline's buitenhuis, SUPER MOOI papier!!
De cirkel en de roos zijn van Marianne design en de tekst weer van Eline.
 
I've made a A5 card, I do that more often so everything will fitt on there.
DP are from Eline's buitenhuis, they are SUPER!!
The circle and the rose are Marianne Design and the sentiment is from Eline.
 
 
Don en Daisy heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft en Daisy haar jurk heb ik gepaperpieced.
 
Don and Daisy have been colored with Derwent Colousoft and I've paperpieced her dress.
 
 
Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
 
I would like to enter this card for the following challenges:
 
-Mojo Monday challenge 300!!
 
- ABC Challenges Anything goes
 
-Papertake weekly Anything goes
 
Allemaal een heerlijk weekend, dat van mij begint straks al goed met een optreden van Grant and Forsyth in Zoetermeer! Heb er zin in!!
 
Have a great weekend everyone, for me it starts pretty good tonight with a preformance of Grant and Forsyth in Zoetermeer! Can't wait for it to begin!!
 
Colinda
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaartjje Colinda,weer zo mooi gekleurd!!
    Ik heb ook dat probleem met kaartjes maken hihi!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, this is so darling! Thanks for playing Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje weer Colinda. Jij ook een fijn weekend.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very sweet card! Thanks so much for playing along over at ABC Challenges! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dot van een kaart Colinda.... schitterend ingekleurd en prachtige layout!!! Ik betrap me er ook op dat ik bijna altijd vierkant neem, terwijl A5 ook heel leuk kan zijn... in dit geval zeer zeker!!!
    Fijn weekeinde...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!