woensdag 11 juli 2012

Theestickdoosje

Goedenavond allemaal,

Goodevening everybody,


ben vorige week begonnen aan een doosje uit het nieuwe hobbyjournaal. Op een of andere manier wil het maar niet lukken. Ben denk ik aan vakantie toe. Het doosje wil niet goed sluiten en ben niet tevreden over het ingekleurde uiltje. Moet altijd weer even wennen als ik overstap van het kleuren met Copic naar Flexmarkers.

Last week i started on this box that i´ve made out of the newest Hobbyjournaal ( it´s a sort of Dutch craft newspaper) but it didn´t turn out the way i wanted it to be. I think i need a vacantion.The box won´t close properly and i´m not satisfied with my colouring. If i switch from colouring with Copic to Flexmarkers i always have to get used to it again.



Ik heb als basis het nieuwe kraftpapier van Joy gebruikt en die is erg mooi stevig om doosjes van te maken. Heb het doosje beplakt met papier uit een nieuw paper pad van Studio light. Het uiltje (Leana Creatief) heb ik dus ingekleurd met Fexmarkers en over het blauw heb ik nog met grijs Derwent gekleurd om een betere passende kleur te krijgen. De tekst is van Eline. Wilde het doosje nog versieren met bloemetjes o.i.d maar heb het na diversen pogingen toch maar niet gedaan.
In het doosje kun je theesticks doen maar je kunt vast al raden dat ik die nog niet heb kunnen vinden. Tips zijn welkom.

I´ve made the base of the box from the new craftpaper from Joy and it´s very solid. Then i´ve used the new paper pad from Studio Light. I´ve coloured the owl (Leana Creatief) with Flexmarkers and on the bleu i´ve used a grey Derwent pencil so it would fit better with my paper. The sentiment is from Eline. Wanted to decorate the box with some flowers and leaves but after trying several thing i left it like this. And i can´t find the teasticks that fit in this box. Tips where i can buy them are welcome.

Een fijne droge avond,

Have a nice dry evening,

Colinda




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje Colinda. Ik vind je uiltje goed ingekleurd hoor! Omdat het doosje niet goed sluit, zou je kunnen overwegen er een lintje aan te bevestigen en hem met een strik te sluiten.

    Fijne avond.
    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colinda! Goed om te weten dat dat joy! kraft uitermate geschikt is voor doosjes! Ik vind het een geslaagd doosje hoor! En wat een goed idee om met grijze derwent potloden de kleuren van de flex donkerder te maken!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!