dinsdag 5 juni 2012

Aardbeien slofjes

Goedemorgen,

Goodmorning,

welkom aan de bezoekers van de Don en Daisy blog. Gezellig dat jullie mij een bezoekje komen brengen!
Het heeft even iets langer geduurd maar hier zijn dan de aarbeienslofjes:

welcome to the visitors of the Don en Daisy blog. It's nice that you took the time to visit my blog!
It took me a little bit longer but here they are, the strawberrysocks:


Ze zijn nog iets donker roder van kleur.

They are a little bit darker red.

Zondag mocht ik gezellig mee met mijn middelste zoon en zijn vriendin  naar Intratuin . Waar ik dit hart heb gekocht voor op de deur van mijn hobbykamer.

Sunday i went to the gardencenter with my middle sun and his girlfriend. I bought this heart to put on my craftroom door.


Leuk hè!!! Hij is van Yvon Jaspers.

Neat don't you think!! It say's a little bit like crafthutch (google couldn't translate this) And it's from Yvon Jaspers.



Een gezellige dag vandaag,

Enjoy your day,

Colinda

7 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes Colinda en dat hart is echt super haha!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een lieve slofjes.......

    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colinda ,
    Wat een schattige slofjes , en wat kan je toch veel maken .
    Lieve groetjes An Spaans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aw Colinda those little strawberries are just soo cute, awwww, and I love your door sign too, im a heart freak love em huggies June xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colinda,

    Wat zijn je slofjes enig.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wow Colinda they are adorable, so so cute and as always so amazingly made
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke sloffen zeg!!
    kei gaaf
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!