vrijdag 20 januari 2012

Pixel hobby

vorige week had ik heerlijk een weekje vakantie dus heb heel wat uurtjes gepixeld.
Ik kan ook nooit maar 1 ding  doen, ben altijd met verschillende dingen tegelijk bezig.
Dit is mijn jongste zoon Robin maar dan héél wat jaartjes geleden.
Voor diegene die niet weten wat pixel is. Het lijkt een beetje op Ministeck maar dan maar met 1 klein pixeltje te gelijk en het leuke is dat je je eigen foto kunt omzetten naar een pixelpatroon. Neem maar eens een kijkje op de website van Pixelhobby hier kun je ook het programma downloaden om er zelf eentje te maken. De benodigdheden kun je dan bij ons in de winkel kopen.
Het is zo leuk om te doen  en pas op, erg verslavend!!

Een héél gezellig weekend,

Colinda

1 opmerking:

  1. ik ben net volger geworden van je blog en ik vind het schitterend hoor !
    Zulke mooie dingen !
    Ik hou ook veel van pixelen !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!