maandag 12 december 2011

Laat de kerstkaarten maar komen!!!

Heerlijk vind ik het om post te krijgen. Ben elke dag weer benieuwd wat voor lieve kerstkaartjes er weer door de brievenbus vallen. Natuurlijk hang ik ze allemaal netjes op. Elk jaar als ik deze kerstkaartenhangers weer van de vliering af haal word ik helemaal blij.
Er zitten heel wat uurtjes schilderwerk in maar wel heel ontspannen uurtjes. Onderaan deze houten plaat heb ik linten gemaakt waar ik de kaartjes aan kan hangen.
Heerlijk vind ik het om te schilderen!! Was vroeger niet zo van het kaarten maken, maar met het stempelen en inkleuren kan ik nu schilderen op papier.

Bij Elly van de Hobbycirkel heb ik deze techniek geleerd. Ik ga daar zo eens in de 6 weken met Yvonne gezellig freubelen. Vaak ben ik lekker aan het schilderen aan een project waar ik meestal wel weken, dus maanden aan bezig ben. Maar het is ontspanning en vind het niet erg dat het wat langer duurt.
Deze is aan de bovenkant uitgezaagd (niet zelf gedaan hoor) en zit als het ware op een plank met daarop knijpertjes voor de kaarten.

Ik ben er weer klaar voor, dus laat de kaartjes maar komen!!!

Een gezellige dag,

Colinda

2 opmerkingen:

  1. Ik kwam zomaar even op je blog kijken toen ik deze beer tegenkwam, wat een schatje. Mooi geschilderd zeg. Heel leuk gedaan.Ik ben meteen je volger geworden. lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wow Colinda this is fabulous, I love that bear...Ithank you for your lovely comment on my blog, it meant so much to me especially today
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!