donderdag 1 december 2011

Eline's Merry Little christmas.

Had beloofd dat ik vandaag mijn tag zou laten zien.

De kleuren zijn minder oranje dan op de foto maar het regent hier en dit was de beste foto.
Het idee heb ik gezien in de nieuwe Creatief met kaarten. heb er wel het een en ander aan veranderd o.a. het formaat. (Nu past die in een langwerpige enveloppe.) Dus een beetje van mezelf en een beetje van Sigrid.
Hier zijn de kleuren redekijk goed. Ben een beetje glitter op het belletje vergeten te doen.
De stempels zijn van Eline's Merry Little christmas. Ik heb deze lieve vogeltjes ingekleurd met Copics.
Het kanten rondje is een craftable van Marianne Design en die heb ik terwijl die nog in de mal lag bewerkt met Distress inkt.(Tea Dye) De bruine achtergrond heb ik zelf gemaakt met de stempels van Eline's Winterhuis en de ster op het kant (Marianne Design) heb ik gemaakt n.a.v. dit filmpje van Bev op site van Marianne Design (dank je wel Ada voor de tip).

Verder heb ik een sneak peak van een dienblad die ik al een tijdje aan het beschilderen ben. Zodra die  af is zal ik hem helemaal laten zien.
Alleen nog de handjes, het gezicht en de buitenrand van het dienblad. 

Ondanks het druilerige weer een hele gezellige dag verder!
Colinda



3 opmerkingen:

  1. Such a beautiful little tag love it xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Dat stempeltje is ook zo geinig...

    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Colinda, wat is die lief! Je hebt het prachtig ingekleurd. En die Craftables zijn leuk zeg! Misschien moet ik ze toch maar nemen?! ;-) Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!