dinsdag 6 december 2011

Eline's Christmas

Ik vind de stempel serie van Eline's Merry Little christmas toch zo lief!! Voor vandaag heb ik de sneeuwpop gebruikt.
Ik heb van borduurstof een zakje genaaid. Daarop heb ik met Staz On de stempel afgedrukt. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden en uitgewreven met een droge doezelaar. Indopen in reukloze terpentine was niet nodig. Als laatste om het af te maken wat glitterlijm op de bontrand van het mutsje gedaan en een rood lintje er om geknoopt.

Een gezellige dag verder,

Colinda


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, zeg! Even vullen met iets dat lekker geurt en klaar ben je!!

    Hartelijke groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw its gorgeous what a lovely idea, its great xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!